zaterdag 31 januari 2009

Hallo iedereen

Even een kort berichtje van mij (Marijke).

Ik vind het hier nog steeds GEWELDIG. Ik hou van de stilte, de mooie natuur en van rustig te slenteren door de straten en dat in een lekker warme temperatuur. Af en toe toch even een moeilijk momentje. Ik begin het thuisfront meer en meer te missen, maar het blijft hier een ongelofelijk avontuur. Al een geluk zijn er veel middelen om te communiceren. Dus hier komen wonen, zal ik toch maar niet doen. Buiten als jullie allemaal meegaan! (onmogelijke opdracht).

Mama en Papa we moeten echt naar hier op vakantie! Papa het is hier ook zo mooi als in Noorwegen met al die bergen. Je zult ook hier meteen verkocht zijn!

Het is nog maar half negen en het is hier al om te puffen!!!

Nu ga ik verder genieten van het ongelooflijke landschap.
Dikke zoen en vele knuffels.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat klinkt goed Marijke, de schoonheid van Noorwegen met een warm tropisch sausje. Mij heb je overtuigd hoor!

Hartelijke groeten,
Marleen

Anoniem zei

zuid Afrika.....Dat zullen we dan ooit maar eens moeten doen... maar dan ook wel liefst niet met zoooooo een warme temperaturen....
Amuseer je daar nog maar goed want er is al een maandje voorbij....
Papa Marijke

Anoniem zei

Leuk dat ge ons toch nog gaat missen. Hier is het ook stillekes zonder jou.Ik heb vandaag een truike voor u gekocht ge ziet wij denken aan u.nen stevige knuffel van u moederke

julie, bieke en marijke zei

Dag mama,

Ik zoek hier al heel de tijd naar een truike want om half zeven is dat welkom en ik heb er eentje te weinig bij!! Nu in de maand februari heb ik het precies niet nodig> Vanmorgen liep ik rond zonder trui en het was warm!!!

Dikke knuffel,
Marijke

Anoniem zei

dag julie,
hier thomas,
alles goed daar?
heb je mijn vorig berichtje gelezen want ik denk dat je niet hebt geantwoord. snik snik.
morgen ben ik Thorgal in de klas met een echt zwaard en pijl en boog.
groetjes thomas spaghetti.

julie, bieke en marijke zei

Hey Thomas,
Bedoel je een berichtje op mijn facebook of hier op de blog?
Hier is alles goed... Ik ben blij dat je eens een berichtje zet op mijn blog!!
Hoe was het Thorgal spelen??
Had ge een ECHT zwaard?? Das pas graaf... Hopelijk gaat het voor de rest nog altijd goed met u!!

Dikke kus,
Julie