woensdag 7 januari 2009

Dinsdag 6 januari

Hoi iedereen,

Vandaag stonden we op en zagen we dat er redelijk wat wolken boven wellington hingen, het was ook niet zo fantastisch warm nie ( voor hier dan). Dus besloten we Wellington nog wat beter onder onze loep te leggen en op verkenning te gaan. Onze gidsen van vandaag zijn terug het sympathiek gezelschap: Anneleen en Hannah. Eerst lieten Hannah en Anneleen ons de plaatselijke specialiteit proeven met de smakelijke naam: Biltong, dit is een vleessnakje.




Daarna een stapje richting zwembad wat er heel aanlokkelijk uitzag. Wegens de stijgende temperatuur bezochten we een gezellig eethuisje waar we melkskommels dronken. Later nog inkopen gedaan voor ons weekmenu, en hebben we het locale internet café ontdekt.



’S Avonds hebben we met zijn 6-en genoten van een deugddoende apperatief, baie lekkere spaghetti en een taartje. Enkelen speelden nog Bonanza en lieten de bonen rond hun oren vliegen, anderen genoten van hun bedje.

Meer volgt later
Groetjes

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet zeggen dat de stukjes vlees er heel smakelijk uit zien. Denk dat ik dat ook eens heb gegeten en dat dat gedroogd apenvlees was :-)
xxxjes Martine

Anoniem zei

amaai bonanza, en ik moet da weeral missen :D
x kimmel

Anoniem zei

aja, voor als je het wilt weten marijke :D hier de afgelopen dagen de koudste in enkele jaren, ik ging naar school eergisteren en het was -8 om 8 uur smorgens e:s pff :D kwil zomer! :D jaloers :p

Anoniem zei

Wat een avontuur zeg, ik geniet erg van de foto's Marijke en ben ook wel een beetje jaloers op de korte broeken en het bijpassende weer bij jullie.
Hartelijke groet
Marleen

Kris Luyckx zei

Hey Bie,
en al wa vonkelwijn gedronken? Of zedde nog aan't bekome van de vrijdag :-)
zeker geen flesje voor mij vergeten eh!!
Groetjes Kris

julie, bieke en marijke zei

Hey Kris,
Jep al vonkelwijn geproefd hoor! Neenee ik zal geen flesje vergeten hoor... rode of witte, zoete of droge? De details moet ik dan wel weten eh!
Dikke kus aan Ine en zeg tegen haar bedankt voor het berichtje ;)

x Bieke

Kris Luyckx zei

Ne witte droge liefst :-)
kunde uwe draai al wa vinde ginder?
hier heeft het meer als een week gevroze dat' kraakte!
xxx Kris