zaterdag 10 januari 2009

Zaterdag 10 januari

Dag Iedereen,

Ons vinden het baie leuk om al deze berichten te lezen. Zelfs reacties vanuit Noorwegen!Even een heel kort berichtje van ons. Ons gingen vanmorgen uitslapen, maar dat was buiten de Afrikanen gerekend. Tegen tien na negen hoorden Julie en Marijke plots een paar swingende ritmes. De nieuwsgierigheid in ons kwam naar boven en ons sprongen als zotten uit ons bed!
In pyjama gewapend met camera liepen ons naar buiten. Gelukkig dacht marijke nog aan schoenen of ons hadden nu brandwonden aan onze voeten.

klik op de foto voor meer foto's!

Op de hoek van onze straat kwam een heuse fanfare voorbij die eindeloos leek te duren.
Allemaal afrikanen in felle kleuren kwamen al dansend voorbij. Zowel groot als klein bewogen vlot op het ritme van de muziek. Wat ons heel erg opviel waren de parapluutjes.

Dit wordt gevolgd door een groot muziekfestival ter gelegenheid van Nieuwjaar.
Waar ons nu dringend naar toe moeten!!!

Vele groetjes.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Op die manier waren jullie nogal gauw wakker denk ik.
Laat het niet aan jullie hart en geniet ervan, want het is zo weer voorbij.

Groetjes uit het barkoude O.Vlaanderen.
Edith

Anoniem zei

er zijn veeeeel ergere manieren om wakker te worden,geloof me! ik kan het weten :).de foto's zien er wel gezellig en kleurrijk uit.Maar op je nuchtere maag...tja das misschien wat te veel voor jullie bleekscheetjes! Ik zie dat jullie de Afrikaanse taal al aardig onder de knie krijgen.Hier in huis hoor ik ook regelmatig het Afrikaanse woord..prikpop..maar of dit nu HET woord is dat ze moeten kennen,is nog te bezien ?!? allez tijd om de koters in te stopen en tot snel

xxx tante Maja

Anoniem zei

Moet wel heel leuk zijn om zo wakker te worden he. Wij hebben hier in ieder geval met heel de familie (de bomma, bompa,Sigrid, ludo en ik)genoten van de mooie foto's die al op jullie blog staan. Doe zo voort meisjes
xxxxjes mama julie

Anoniem zei

Een goed idee om jullie in Belgiƫ op tijd uit bed te krijgen... De Cd met fanfaremuziek is reeds besteld...
Groetjes aan allen

papa Marijke

Anoniem zei

Beste Bieke,

Ik kwam gisteren Maya tegen en vroeg haar of ik een e - mail adres van je kon krijgen. Ze vertelde me dat ik jullie kan volgen via jullie blog. Het ziet er daar percies behoolijk goed uit. Spijtig dat ik je voor je vertrek niet meer heb gezien maar als jij terug bent zou ik heel graag met je willen afspreken. Jullie amuseren je daar wel heel goed zo te zien aan de foto's. Geniet er ginder nog van en we volgen je op de voet.
Amuseer je, geniet ervan en doe ze daar allemaal een dikke kus van mij.
Dikke kussen Sofie

Anoniem zei

HR BIEKE
EVEN UITLEGGEN AAN ONS VICKY
IK WEET NIET OF LUKT
DIKKE KUSXXXX