maandag 12 januari 2009

Wist je dat….

- ze rare dingen zeggen tegen Elien en Marijke. Een jongen riep: ‘ek hou van je breedte en van je lengte.’
- Elra en Johan ons goed verzorgen.
- vanmorgen de wekkers om half zeven liepen i.p.v. om half acht. (Foutje van Elien en Julie)
- we geproefd hebben van gedroogde sprongbok.
- dat Marijke even erg is als een vegetariër omdat ze geen wijn drinkt.
- dat Julie al het tweede wijnzwijn begint te worden.
- Streepie, de kat, ineens weer tot levende behoort.
- de zoon van Johan echt bezeten is van John Deere.
- ze in de kerk de liederen projecteren op de muur.
- er zelfs muzieknoten mee werden geprojecteerd op het lied: ‘Amen’
- wij even bidden voor wij eten.
- wij al redelijk goed Afrikaans verstaan en proberen te spreken.
- Julie zich als een razende gek elke dag 2x insmeert met muggenzalf
- Elra vond dat Marijke al mooi bruine kleur had!
- Elien magische handen heeft.
- Bieke was aangesteld als ‘frigobox-houder’ door de Reginald.

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmm amen?! Dat is toch niet dat lieke da wij zo in da gospelkoor hebben gezongen hé? Haha want dat waren echt hoge noten ;)

Amuzeer jullie daar nog meiden! Het ziet der heel gezellig uit!

*x Wendy

Anoniem zei

Hey Bieke
Die kindjes zien er ook wel leuk uit om mee te spelen .

Groetjes Amber en xander

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

wist je dat....

wij uw lievelingsgerecht gegeten hebben macaroni

de roel bij ons op school komen kijken is.

onze lukas heel flink is

het hier nie zo koud meer is

ik u al begin te missen

en toch blij ben dat ge het daar goed hebt

Anoniem zei

Hallo liefste Julie en meisjes

Waauw zeg dit is echt keileuk om zo alle dagen jullie belevenissen (de ongecensuureerde althans) te mogen lezen. Ik ben iedere cent aan t sparen om daar ook ooit eens te geraken maar ik moet toegeven dat het aan dit tempo nog wel effe zal duren. Genieten jullie er al zeker met volle teugen van. Veel belgisch liefs van tante linda.

Jeanit VL zei

Hey Bieke,
Ik heb mij ook aangesloten bij de "volgers"
Jullie vullen het blog regelmatig aan met leuke foto's en zo...
Groetjes, Jeanit en Jan

Anoniem zei

hej meiden,

ik zie dat het jullie daar heel goed vergaat! Daar ben ik heel blij om! Geniet van elke dag, want dit is een reis dat je voor heel je leven meedraagt. Ik ben heel fier op jullie wanneer ik jullie filmpjes en foto's zie, jullie doen da daar echt goe!

wist je trouwens dat:
mijn verjaardag er binnen 8 dagen aankomt :p
dat ik op 24 januari mijn verjaardag vier maar dat je er niet kan bij zijn marijke? (maar dat ik wel aan je zal denken :D)
dat ik vollenbak bezig ben voor stage maar dat echt druk druk druk is (ja da mag ook al is :D)
dat ik me de roel een voorstellingske heb moete doen :p ma tis gefilmd ge hebt dus nix gemist
en dat het hier ondertussen warmen is al ja + 4 ofzo :D en da het ijs nu allemaal gesmolten is op de wegen en nu ook aant dooien is op de putte :( jammer kank nimer gaan schaatsen :D

Maar goe damens! Doe da nog heel goe, en dat ik nog veel van jullie mooie verhalen mag horen.

xxx

ps: ale marijke drink nu toch is een glaske wijn :p

Anoniem zei

aja kmag ni vergete menen naam der bij zetten e:D dit bovenstaande bericht kwam dus van mij kimmel :D
x

julie, bieke en marijke zei

Hey Tante Linda,

We beleven hier inderdaad vanalles, maar we amuseren ons super hard!! Spaar inderdaad maar heeel goed voor eens naar hier te komen, je hebt wel één geluk, eenmaal je hier bent, valt het leven qua prijs nog mee!! Als je lang genoeg gespaard hebt, dan wil ik nog wel eens met u naar hier komen ze!!
Dikke kus!!! Julie

julie, bieke en marijke zei

Wendy: nee hoor er stonden zowel lage als hoge noten. Dus we konden kiezen....

Fam. Van Praet:
Bah, macaroni dat mag ik niet hoor. Hier wordt ook telkens heerlijk gekookt!

Geef Lukas maar een dikke zoen van zijn tante myke en Julie!

Wat doet de Roel daar? Bij wie?

Hier regent het momenteel!

Kim: Wij duimen voor u stage!
Kom op, je kunt het.
Ik zal die dag ook zeker aan u denken hoor!!!

Wij kunnen ook nog melden dat wij Wistje datjes super vinden en er dus zeker nog gaan volgen!!

Groetjes,
Marijke

ilouage zei

hallootjes marijke!
cava daar beetje in zuid-afrika? tziet er me enorm plezant uit op de foto's, lekker weertje, schoon landschap,...

nog even relatief grappig intermezzo. kheb daarstrax tripje kot-winkel-kot gedaan eeeeeen... heb pas alsk terug kwam op m'n kot gemerkt dat mijn broek eigenlijk openstond (knoop enal) twas best lachen, maja bij ons zeggen ze dan: alles wa leeft moe lucht ebn! :p

amuseerd jullie nog!!!

ine

Anoniem zei

Hallo Bieke,
Zo te zien heb je het daar wel naar je zin hé, wij zijn ak jaloers op het weer daar. Hier is het koud en guur, dus geniet er maar van.
Wij volgen je iedere dag, leuk om te zien mooie web

groetjes Ronny en Jeannine

Anoniem zei

hello bieke moeke hier met enkele woordjes eerst en vooral hoe gaat het met jou ben je het al gewoon daar ik zie wel dat het een plezante bende is en je hebt ook heel lieve gasthouders zie ik dat is heel plezant he wij denken heel veel aan jou en missen je heel erg nog vele groetjes aan iedereen en een dikke kus van ons beiden daag moetie

Anoniem zei

wtst je dat..

..het hier al wat minder koud is.
..moeke al steeds beter met haar laptop overweg kan.
..lisette al goed op de medicijnen reageert en stilletjes aan geneest van de griep.
..nonkel gay lekker op de zetel naar een hele foute film kijkt
... ik mijn best aan het doen ben om voor jullie iets neer te pennen .
...wij vreselijk jaloers zijn op jullie 'werk' vakantie
..de fotos en de blog geweldig vinden
..en bieke de groetjes moet doen van sofie akkermans.
..jullie gastouders ons wel heeeeeel tof lijken.
..wij heel graag eens bij jullie op bezoek zouden willen komen.
...ik niets meer weet voor vandaag!!XXX maja

Anoniem zei

ej marij alles ok daar ginder blijkbaar.De zin trektop niets maar ge verstaat da wel zekers.
amuzeer u daar maar maar geweet wa nonkel tuur heeft gezegt he!!!!

have the time of your life

GRTZ glenn

julie, bieke en marijke zei

Hey Moetie, maja en de rest... ;)
Jep we zijn een baie goed groepke ze hier in het sonnige SA.
Veel plezier hier gegarandeerd!
Ik mis jullie ook hoor!
Tot snel,
dikke kus!

julie, bieke en marijke zei

Aan Amber en Xander:
Ja hoor, heel leuke kindjes hier!
Ze kunnen heel goed dansen en zingen (kijk maar eens op de filmpjes op facebook van Elien Bollen)
Maar jullie zijn mijn favoriete kindjes!
Nog vele keertjes slapen en dan kom ik nog eens spelen met jullie en dansen op K3!
Dikke dikke kus,
Bieke X

Tony zei

Het gaat jullie daar duidelijk goed af!

Geniet in alle geval van elke dag daar.