vrijdag 30 januari 2009

Berichtje

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Julie en meisjes, yes ik ben nu eens de eerste die reageert op jullie filmpje. t'Is echt keitof om jullie zo eens "live" te horen en te zien. Knap idee en zeker weer een opkikkertje voor het thuisfront. Oef Julie wat ben ik blij dat je het zo goed hebt maar toch terug bij ons in belgie komt wonen maar er wellicht een vaste vakantiebestemming gevonden hebt.Veel liefs voor jullie allen, tante Linda

Anoniem zei

ja nog even terug tante linda : amaai wat voel ik mij een stom kieken !!! Heb al verschillende keren hier gereageerd maar toen stond het er nooit op en ook van mama al versch keren reactie gehad van amaai je reageert wel weinig hé en nu joepie een helder moment ik vergat steeds het woordverificatie kadertje in te vullen maar nu zal ik het nooit meer vergeten. BELOOFD ...... XXX

Anoniem zei

hallo bieke en meisjes wat een mooi filmpje van jullie allemaal plezant om jullie eens samen te zien en ja schat wij missen jou ook hoor maar amuzeren jullie je maar dan gaat de tijd wat rapper voorbij en nu ga ik eerst de groeten doen van paula nico rita en lowie dat moest ik al langer gedaan hebben maar ja zenuwen he als ik iets zie van jou ben ik de kluts kwijt dus lieverd de groetjes aan allemaal daar en een dikke knuffel en een hele dikke kus van de moetie he bieke daag tot de volgende reactie moeke en vokke

Anoniem zei

Hallo Julie is het leuk daar in Afrika en o wat heb je leuke vlechtjes op het filmpje hiha. groetjes caroline van de speelclub.

Anoniem zei

Hej Bie, seg ik mis jou ook wel he :-( , zodra ge terug thuis zijt gaan wij eens lekker eten enz....maar zo te zien gaat dat daar echt wel heel erg goed..bie kweet eigenlijk ni echt wa zegge enkel dat hier echt nog koud is, niet eerlijk jullie zitten daar in een shortje........:-(...............dikke zoenen voor de rest mis je x stefanie en nanou