vrijdag 6 februari 2009

Hallo iedereen,

Volgende week trekken wij er een paar dagen op uit!

Woensdag vertrekken we met Johan en Elra en rijden wij via de tuinroute naar Eerste Rivier. Daar gaan we slapen in het strandhuis van de Familie van Elra.

Donderdag: In de voormiddag rijden we naar Jeffrey’s Bay en in de namiddag gaan we naar Uitenahage. Daar gaan we slapen bij Karen.

Vrijdag is het dan eindelijk tijd om een bezoek te brengen aan Addo olifant park.
Daar gaan we slapen bij de zus van Elra. Daar is een wildpark, dus krijgen we nog wat ander wild te zien.

Zaterdag rijden we verder langs Karoo naar Oudtshoorn, dan gaan we naar de Kango grotten en de vogelstruisplaats. Daar slapen we bij de andere zus van Elra.

Zondag sluiten we af met een mooie rit terug naar Wellington

5 opmerkingen:

Anoniem zei

he meisjes
leuk om te horen dat het daar zo goed gaat amai jullie mogen in je handjes klappen met zo een mensen als johan en elra want ze nemen toch de moeite om jullie zuid afrika te leren kennen dat is wel leuk dat je daar overall moogt blijven slapen
geniet er maar van en trek veel fotos he nog een dikke knuf voor jullie 4 en bieke nog een dikke kus xxxx

Edith zei

Hei dames,
Wat een leven hebben jullie nu.
Al die nieuwe ervaringen die je opdoet. Waarschijnlijk soms teveel om te onthouden.
Geniet er maar van.

"Niemand keert terug van een reis zoals hij/zij vertrokken is".

Groetjes
Edith

Anoniem zei

bieke leuk zeg zoo een mooie reis jullie worden daar nogal verwend he maar geniet er maar van dat maak je misschien niet meer mee al die mooie en wilde dieren zo maar te zien om nog maar te zwijgen van de mooie omgeving ik wou dat ik daar was dat weet je wel he bieke ik zouw de tijd van mijn leven hebben denk ik ik gun het je van harte hoor als je terug thuis bent zul je nogal kunnen vertellen he nu ga ik maar eindigen enje nog veel plezier toe wensen van moeke en voke nog veel dikke kussen van mij en veel lieve groetjes aan iedereen daar dag schat moeke xxxxx

julie, bieke en marijke zei

Hey moeke,

Ja het was ons plan om Afrika samen te gaan verkennen. Toen ik een jaar of 12 was hadden we den deal gemaakt he ;-)
Maar ik zal heel veel foto's trekken en je op de hoogte houden van wat we hier allemaal ontdekken en zien! Je bent in mijn gedachten hoor, dus ik neem je overal mee naartoe. Dan ben je hier toch ook een beetje geweest he :-D

Dikke kussen thuis
xxx Bieke

Anoniem zei

DAg Lieke,
IK vind het echt geweldig wat jullie allemaal gaan doen en heb toch nog altijd spijt dat wij niet naar ginder komen maar ja ik zal het dan toch ook een beetje meemaken als ik al je foto's, film en verhalen hoor. >Mis je hoor
Dikke kus lieve schat en ook aan de andere meisjes, aan Elra en Johan
U mamatje