zaterdag 7 februari 2009

Bieke:

Hi people!

Hier even een kort berichtje van mij want het is alweer even geleden he.
Ik heb geprobeerd mijn logboek up te loaden maar aangezien het internet hier zo baie goed werkt, lukt dit weer niet...
Het is zo een lange tekst dus zal ik even in het kort zeggen dat het op stage goed gaat. Ik doe nu stage in de 1ste graad bij juf Elsabe (mama dat is al mijn 3de moeder ;-)), soms schrik ik wel eens omdat de kinderen wel eens een slag krijgen van de juf haar schoen, maar voor de rest is het wel een leuke klas.
In de school is het een vicieuze cirkel, de kinderen krijgen klappen thuis, dus moeten de leerkrachten dit ook wel eens doen. Anders hebben ze geen gezag, de kinderen reageren niet meer op iets anders. Dit vind ik wel heel triest, ik probeer het vertrouwen te winnen van de kinderen maar ik heb niet veel gezag omdat ik hen niet slaag. Tegen mijn principes he ;-)
Gisteren zijn Elien en ik meegeweest naar het atletiekkamp. De beste kinderen van de school deden mee tegen andere scholen. Het was een leuke dag en de kinderen genoten er ook wel van denk ik (al was het 40 graden waar ze in moesten lopen).
Nu gaan jullie een weekje niets meer van ons horen want zoals jullie al konden lezen gaan we met Elrah en Johan de rest van Zuid-Afrika verkennen!
Spannend...

Baie groeties en dikke drukkies,
Bieke x

3 opmerkingen:

maja en co zei

hee lieverd,
ik hoor dat jullie lekker gaan proeven van nog meer afrika!!wat geweldig!!ik hoop dat je je een beetje over de heimwee kan zetten en dat je lekker geniet!Je ziet er stralend uit en je jurk is bangelijk!!Ik heb me voor genomen om papier en een pen mee te nemen naar New York om dan op de stille momenten jou te schrijven...tussen het shoppen door :)

dikke knufffels va mij xxx

Anoniem zei

Hey Bieke, Hier je zwangere nicht!! Heb nog maar pas de site ontdekt (dankzij uw papa)
Leuk daar zeg, nu nog wa meer Afrika ontdekken! Veel ervaringen, goeie herinneringe, leuke tijden, ... Geniet er maar van en ni te veel heimwee, je zal rap trug zijn en dan mis je Afrika weer!! Nog veel plezier ginder!!

Groetjes, Liesje & Kurt en ...

Unknown zei

Hey Bieke,
Alles goed daar zo te lezen !
Vind het echt leuk om jullie verhalen te volgen. Het klinkt echt als een super ervaring.
Zal toch ook blij zijn als ik zal terug zien hoor !!
Heel veel knuffels en tot hoors XXX