dinsdag 17 maart 2009

Bieke:

Heylah!

Morgen zitten we alweer op de vlieger...
Wat gaat het Afrikaanse leven toch snel!
Aanpassingsproblemen aan het Belgische weer en het haastige leven in Belgie zit er dik in volgens mij.
Ja, het afscheid valt zwaar maar ik zal toch ook blij zijn om jullie allemaal nog eens een dikke drukkie te kunnen geven!!!
De kans dat ik ooit terug in (Zuid-)Afrika beland is groot.
Ze zeggen: once you've tasted Africa, you come back for more.
Ik ben wel benieuwd wie er allemaal op die lughawe gaat staan om mij in het thuisland te begroeten :-D
Spannend...

Alej people, tot more!
Dikke kus en drukkie (morgen kan ik ze echt geven!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

bieke mijn allerlaatste reactie goede reis terug en nu is het hier stralend weer wel wat koud maar een zonnige dag wij zijn allemaal beniewd hoe jij er uitziet maar alle morgen weten wij dat he nog een dikke kus van mij en groetjes aan iedereen daag moeke xxxxxxxx

Anoniem zei

Bieke,
Lekker weertje in Belgiƫ.
Niet zo warm als je gewoon was, maar het is al lente hier hoor.
Vandaag nog bij jullie ma geweest.
Die is wel heeeel blij dat haar dochter terugkomt. Wel een mooi land daar en wat was dat allemaal met die rat. Breng er maar geen mee... Groetjes, JeanitVL

Edith zei

Hei meisjes,

Wat gaat het nu opeens snel.
Waar is de tjd van jullie vertrek?
Iedereen zal wel blij zijn om familie en vrienden terug te zien, de thuisblijvers verlangen er ook naar om jullie terug in hun armen te nemen. Wat een geknuffel zal dat zijn morgen.

Een mooie leerzame tijd is voorbij met momenten om nooit te vergeten.
Maar vergeet niet...

"ER IS NIETS DAT VOORGOED VERDWIJNT ALS JE DE HERINNERING KOESTERT"

Ik heb genoten van jullie verhalen, steeds met veel interessse jullie gevolgd op deze blog.
Meisjes, hou jullie goed en geniet van jullie verdere leven.

Groetjes
Edith